Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 6 Mei 2014

MANAKAH KATEGORI ANDA !

Asas Buah Tempur boleh juga dijadikan mengikut keperluan murid-murid tetapi akhirnya kepada satu juga! Ini kategorinya:-

General Interest-

Bagi Penggemar dan Pencinta Beladiri ini sangat terbaik lebih tekun untuk mengkaji dan menyebarkan. Kami tahu ramai pengkaji diluar sana menuntut pelbagai ilmu beladiri untuk mencari yang terbaik.

Semua beladiri diluar sana adalah terbaik cuma tanya pada diri kalian mana yang keperluan atau kehendak ?
Untuk muda remaja tak mengapa bertahun belajar beladiri tetapi jika sudah berkeluarga umur pun meningkat carilah yang simple, senang tapi efektif ! Tenang Ingat Kilas Asas Buah Tempur !

Pertempuran diluar dibawah seminit sahaja sedangkan belajar bertahun! Renungkan mudahan mendapat Hidayah Allah dalam hidup kalian. Hukum membeladiri adalah wajib dalam Islam. Berterusan kita membela Agama, Nusa dan Bangsa.

Fighting-
Di sini kita banyak menunjukkan cara-cara dalam sebuah pertarungan, pergaduhan atau pertandingan dinamakan street fighting classes for the beginning, intermediate, and advanced fighter.

 Dalam street fighting (luar dari kelas) kecenderungan untuk melupakan apa yang dipelajari di kelas memang tinggi seperti lawan cowboy! Kita tidak mahu begitu bertempur tetapi mesti bersistem agar tetap tenang sampai musuh yang kecundang dlm masa yang sangat singkat !

Asas Buah Tempur classes develop the skills needed for you to win the battle. Kami akan menunjukkan area yang perlu dibaiki semasa tempur, serangan musuh, kilasan, masa, taktik, gerak lawan dan pandangan panglima. Kami menyediakan hanya keperluan untuk bertempur diluar sana kerana luar itu bukan gelanggang !

Musuh diluar itu ada 2 keinginan 1. Mencederakan 2. Membunuh
Jadi apa yang efektif untuk hadapi ini ! Dalam darurat tiada undang-undang! selamat atau melayang ! fighting will keep you safe and help you survive from a violent assault.
Berpantang ajal sebelum Maut !



Fitness


Asas buah tempur boleh juga menolong untuk yang fitness freak (gila bersenam) atau kepada golongan yang berumur 40 thn ke atas ia tidak mengira peringkat umur oleh kerana pergerakan boleh dilajukan atau diperlahankan mengikut kemampuan murid !

Masalah berat badan, sendi sakit, sakit pinggang, masalah kelamin, sakit jantung, asma dan lain-lain common illness dapat dibantu melalui kelas kami, InshaAllah !

Temui kami segera untuk rasai sendiri Anugerah Allah Ta'ala ! MashaAllah ! TabarakAllah !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan